Tegetel Telecom en ICT Specialist Gorinchem

Hoe hosted telefonie de afstand tot je klant verkleint

Hoe hosted telefonie de afstand tot je klant verkleint

Als ondernemer wil je natuurlijk weten hoe je zo bereikbaar mogelijk kunt zijn voor je klanten. Moeilijk? Welnee. Met hosted telefonie is dit makkelijker dan ooit tevoren. Hiermee heb je geen omkijken naar beheer en profiteer je ondertussen van optimale gebruikersvrijheid. Een greep uit de voordelen en hoe deze je klantcontact verbeteren.

Bepaal zelf welke functionaliteiten je gebruikt
Met hosted telefonie kun je je telefooncentrale, die zich in de cloud bevindt, heel eenvoudig zelf aanpassen. Je stelt bijvoorbeeld eenvoudig zelf zaken als doorschakelfunctionaliteit en keuzemenu’s in. Dat zorgt er onder andere voor dat klanten sneller iemand te spreken krijgen. Daardoor dring je de onbereikbaarheid van je organisatie snel terug. 

Sneller inspelen op klantverzoeken 

Hosted telefonieoplossingen zijn beschikbaar in de vorm van een app. Dat betekent dat je ze ook op de laptop, tablet en smartphone kunt gebruiken. Handig, want daardoor beschik je altijd over dezelfde functionaliteiten, waar je je ook bevindt. Bellende klanten kunnen sneller te woord worden gestaan. 

Koppeling met crm-oplossingen 

Een andere meerwaarde van hosted telefonie is de koppeling met crm-systemen. Hierdoor heb je direct inzicht in de gegevens van de klant wanneer deze belt. Je kunt deze tijdens het gesprek ook nog eens direct bijwerken. Daardoor is je klantdata altijd up-to-date. En dat is natuurlijk goed voor je klantcontact. Immers, hoe completer de informatie, hoe beter je dienstverlening. 

Inzicht in de bereikbaarheid van collega’s

Binnen hosted telefonieoplossingen heb je de mogelijkheid om de beschikbaarheid van je collega’s in te zien. Dit wordt ook wel presence information genoemd. Heb je een vraag voor een collega of krijg je een doorschakelverzoek, dan zie je meteen of de gewenste persoon beschikbaar is. Ook op die manier wordt het aantal onnodige contactmomenten verminderd. 

Geen omkijken naar beheer en onderhoud 

Hosted telefonieoplossingen worden beheerd door de provider. Die kosten worden verrekend in het maandelijkse tarief. Achter de schermen wordt de oplossing regelmatig geüpdatet, zodat deze functioneel en veilig blijft. Dat betekent dat je je daar zelf geen zorgen meer om hoeft te maken. Ondertussen profiteer je van een hoge mate van bereikbaarheid.

Contact met TéGéTèl | HBA?

Maak een vrijblijvende afspraak

Schrijf in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuws en aanbiedingen

Op deze website maken wij gebruik van cookies. Dit om u een goed functionerende website aan te kunnen bieden, instellingen en voorkeuren van de gebruikers te onthouden, zodat onder meer kan worden bijgehouden welke pagina’s worden bezocht en zodoende om een anoniem profiel op te bouwen van het online gedrag. Daarnaast is het dankzij cookies mogelijk informatie te delen via social media.

Lees hier meer over in onze Privacy- en cookieverklaring.